Sola

Ute skiner sola' och här inne sitter jag kedjad till ett skrivbord. Var superglad i morse och jag försöker verkligen att inte låta humöret dala, men det är inte lätt må jag säga! En av de sista (?) sommardagarna och här sitter man, i sin luftkonditionerade reception, och hör ingen fågelsång, bara klappret av skor mot trägolvet och knappandet och surrandet från datorn... *suck*

Men IKVÄLL ska jag hem till mamma och pappa innan dom åker till dalhalla och säga hej till dom. Det var meningen att jag skulle vara hemma den här helgen och att lisa skulle komma så jag kunde ta hand om henne lite inför bröllopet, hon är så stressad. MEN sen pajjade hennes dator och hon fick bokstavligen talat härdsmälta så jag ska åka upp och hjälpa henne resten av helgen. Vi kommer sitta sida vid sida som två datanördar och fixa festprogram och playlists och såna saker. Hoppas verkligen att det regnar, haha...

Skoj nog sitter jag här tills klockan fem också.. Ok, NU är jag färdigklagad! :) Får kanske påhälsning på jobbet av en kille jag snackat lite med på NS sen också, Daniel. Han skulle komma förbi efter jobbet (och slutar 14:00!!!) och säga hej.

Kanske inte ska ge chefen en anledning att sparka mig nu (=ska börja jobba igen). Tur att man har snabba fingrar, inläggen tar nog bara fyra-fem minuter att skriva ihop. Särskilt när man klagar, hehe...

Puss på er och UT I SOLEN!!

Kommentarer
Postat av: Petra

å så du ska uppåt, kommer du förbi en sväng? *hoppas*
du måste berätta om daniel sen....blir SÅ nyfis!
puss

2007-08-24 @ 13:34:09
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Petra

hur gick det på dejten? nyfis värre!

2007-08-25 @ 16:20:14
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Petra

hur gick det med daniel?

2007-08-29 @ 18:56:46
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0