Som man bäddar...

...får man ligga. Har jag hört. I natt bäddade jag hemma hos Thesen efter en helt spontan, och väldigt rolig festkväll igår. Det enda tråkiga med festkvällar är att det inte brukar komma en "trevlig festmorgon" dagen därpå. Särskilt inte om man ska jobba :) Vet inte riktigt hur det gick till, vi skulle bara träffas och fika och på vägen till cafét kom Thesen på att hon måste till systemet eftersom hon ska grilla nu ikväll. Så vi går in på systemet och jag köper också en flaska vin för att ha på fredag. Sen går vi och fikar (mmmm.. ceasarsalladen på kosmos) och sen kikar vi in till hennes nya lägenhet, för att se hur det såg ut utan flyttlådor och saker överallt.

image38

Vinflaskan änna ropade på oss så det blev lite vin och sen var det helt enkelt för fint väder för att INTE gå ut så vi traskade bort längs avenyn och hamnade på Bryggeriet. Lite mer vin och lite nachos och vitlöksbröd (åhh, mums. *dreggel dreggel*) och trevligt sällskap av Anders och Jonas, två sommarjobbande studenter, och deras tre tjejkompisar som slöt upp lite senare.

Det var nära att vi hamnade på Trädgårn också, men kön var fasen säkert 100 meter!! Ok, för att det är semester, men på en tisdag?! Imponerande! Men eftersom klockan var nån gång runt halv ett struntade vi i det och gick hem istället.

Liiite trött i ögat i morse, men Thesen skulle vara på jobbet tidigt och jag tyckte att det var lika bra att gå upp så jag var på jobbet redan 07.20. Klarade oss båda två (tror jag) iaf ganska bra och var inte alltför slitna ändå i morse. Jag var ganska slö, men inte dödtrött och så. Inte för att det blev så himla mycket, men man vet ju aldrig :)

Nej, nu får det nog bli frukost, eller.. ja, andra frukosten :) Är riktigt hungrig idag, hihi..

image39
Gott gott var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0