Ujuj..

Nuu.. var det länge sen jag uppdaterade. Så vad har hänt? Inte jättemycket, har jobbat hela veckan. Helgen var underbar, var ute med Thesen i fredags, hon har ju flyttat ner nu. Bor i en supermysig liten två som ligger mitt i stan inte långt från korsvägen, vääärldens kanonläge! Så det är ju inte helt fel att ha som party-pad och förfestställe sådär. Så vi satt hos henne och tjötade och drack lite drinkar, testade en  übergod liten sak som hon fått receptet på när hon vart ute för några veckor sen, 4'a päronvodka (ååh, var det det?), en del schwepps och en twist av lime. Inte säker på att det där blev rätt, men det vi drack var iaf jättegott!

Det blev minikrogrunda med Dancing Dingo, Rockbaren (träffade Tobbe, en gammal dejt så vi slank in dit) och avslutade med lite shakey booty på Bryggeriet. Eller rättare sagt - avslutade med lite gött på restaurang Gylle ne Måsen eftersom man måste ha nattamat innan man pömsar ;)

Dagen efter åkte jag till Sandra & Mikael och gullade med Ludde och vi käkade grillat Mmmmmmm.....gott! och kollade på Cars. Eller ja.. Jag somnade i soffan vid tio sådär. Rolig gäst va? Heheh..

Så har jag fått musår!! Skiiiit! Men det är väl bättre nu än precis innan bröllopet. Hoppas bara att det inte lämnar nåt ärr! I morrn ska jag hem och åka till A&M och testa lekar inför festen. På lördag ska vi till Ronnum där festen och middagen ska vara, och på söndag ska vi till kyrkan. På tal om det måste jag skriva ut texten. Lisa vill att jag ska sjunga i kyrkan. Gulp!! Kanske lite tråkigt, men klassiskt iaf, jag ska sjunga "Det vackraste". Om jag nu kan lära mig den till på söndag, har inte övat en enda gång och på söndag ska jag sjunga den i kyrkan med kantorn... Suck, undrar hur det här går.

Nej, nu är det sängen som gäller. Vill lägga in lite bilder från möhippan bara. Puss puss på er!

   

Kommentarer
Postat av: Stuarts

Testa munssårs plåstren säger jag
bara!!!
det är dom ända som hjälper och man slipper den där hårda hinnan och gula äcklet som kan bli!!

2007-08-17 @ 09:22:43
Postat av: Petra

hej snuttan! sorry att jag inte har vare sig läst din ELLER uppdaterat min egen blogg på ett tag! har hänt ett litet familjedilemma här hemma som har varit huvudbry värre!!! om jag säger så här..... "det räcker med att danne skakar med kalsongerna så blir jag....." så kan du säkert klura ut vad det gäller! tufft beslut att ta men på måndag är det över *suck* men snart ska jag ta tag i bloggandet igen, har MASSOR att skriva om! puss puss

2007-08-17 @ 11:11:52
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Petra

lycka till med sången btw! du kan komma svängen förbi mig i helgen om du vill sjunga inför "publik"! ps. det ekar skönt i kyrkan, sen så sitter alla å lipar så det är ingen som kommer att tänka på om du sjunger fel eller så! om du själv kan hålla dig ifrån att lipa förstås *hihi* puss igen

2007-08-17 @ 11:15:28
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0