Yoga

Igår var det poweryoga på schemat, allt enligt mitt "nya liv".. Haha, hur många gånger har man inte sagt det? Kände i början av veckan att jag var som en spärrballong, och mycket riktigt, när jag ställde mig på vågen visade den mer än nånsin förr. INTE kul! I och för sig struntar jag rätt bra i vågen, och är inte SÅ missnöjd med mitt utseende just nu, men känslan av att byxorna sitter så tight och tanken på Lisas bröllop fick mig att bestämma mig för att ta tag i det där med hälsan nu. Så ut i spåret vart det i tisdags och sen till willys för att införskaffa nyttiga luncher (viktväktarnas). Havregrynsgröt med lättmjölk och en sked osötad jordgubbssylt och en ostmacka med EN ostskiva på på morgonen, ahh... Låter inte alls överpretantiöst va? ;)

Men poweryoga, denna underbara träningsform, måste ju bara rekommenderas. Springa och gå i all ära (det måste man ju för att få upp flåset) men känner man för lugn men tuff träning är det bara att anstränga sig ordentligt på ett yogapass. Då du! Har redan träningsvärk och det brukar jag inte få förrän runt 48 timmar efter..

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0