Julmys och party

Mmm, i morrn ska det bli julmys för hela slanten. Ska hem till j & E på vårt traditionella julmys, har köpt julklapp och alltihop :) Hoppas bara den blev bra, det är inte lätt att köpa nåt bra, fint, användbart som passar både tjejer och killar för ca 30 kr. Jag fick ihop en för 29 kr men jag kan ju inte avslöja vad det är än, "julafton" är ju i morgon. Ikväll ska jag åka till Lysekil och träffa M. Ska träffas i Uddevalla och kanske gå på bio eller nåt sånt mysigt. Ser verkligen fram emot det, gosa ner sig i en varm mörk biosalong med en fin kille är ju inte fy skam ;) Kanske ska kika på om det går nåt bra...

Idag jobbar jag i Thn (som vanligt känns det som, haha) och sitter i växeln. Har blivit tre fredagar i rad nu, helt weird. Men idag jobbar jag med Maria och det har jag faktiskt inte gjort förut så det är kul att lära känna henne bättre. Vi pratade lite om julbordet på söndag och jag ska försöka hänga med på det. Inte illa med två julbord varav en med en stooor kakbuffé och den andra med ett stooort godisbord (om jag minns rätt från föregående år). Fasen, det kommer nog se ut som att man är på tjocken efter den här julen. Haha, får väl börja träna mer seriöst igen.. I Januari...
Åh vad godissugen jag blev nu... ;)

image95

Kommentarer
Postat av: Petra

det blev faktsikt outfit nummer 3 till slut, kände mig lite naken =S haha!
hur var det på julmyset igår??

och julshopping får vi absolut knö in....nästa vecka?

uuuh! kolla in Lovas garderob! blev jättenöjd!
kraaaaaaaaaaam

2007-12-09 @ 20:08:23
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Petra

det blev faktsikt outfit nummer 3 till slut, kände mig lite naken =S haha!
hur var det på julmyset igår??

och julshopping får vi absolut knö in....nästa vecka?

uuuh! kolla in Lovas garderob! blev jättenöjd!
kraaaaaaaaaaam

2007-12-09 @ 20:08:29
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Tess

Julmyset var verkligen jättemysigt! God mat, bl.a. en grönkålspaj som jag var lite misstänksam mot först men som jag älskade! Ha, jag och en paj med grönsaker, who would have thought? :) Massa julgodis och annat gott också, hoppas E bloggar om det, jag hade glömt kameran. Sen gick vi ut, jag L & A. Hur skoj som helst, var hemma halv fem. Jag och A sov hos L. Sen vart det hem och fira pappa (fyller på tisdag). Busy helg men kul! Kolla när du kan nästa vecka då så bokar vi ;)

2007-12-09 @ 20:14:11
URL: http://sancti.blogg.se
Postat av: Petra

lät som en superdag! glömde också kameran när jag var på festen men vet att danne tog iaf en bild med mobilen, det blir så mycket roligare när man bloggar med bilder!
tack för kommentaren om garderoben....gillade det med "att kläderna lever lyxliv" fniss !

2007-12-09 @ 20:21:44
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Petra

du är utmanad, se min blogg!

2007-12-10 @ 13:11:04
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0