Julpynt

JAG har börjat julpynta. I mean, jag! Kors i taket. Hittade billigt pynt på IKEA och sen vart det kört ;)
Fått upp julgardiner och allt. Inte för att de är köpta för den här lägenheten men om jag orkar så kanske jag köper nya som faktiskt passar. Men jag fick ju iaf upp dom, haha..

Sen dekorerade jag dom med IKEA-stjärnor. Se så fint det blev. Faktiskt lite finare i verkligheten, det blir så tacky och blekt när man fotar med blixt.

         


Sen fick jag upp min fluffanslagstavla som jag också julpyntade, säsongen till ära. Syns det att jag gjort den själv?! *fniss* Hemmabygge.com

image99



Och så vill jag visa min ljuslyktetomte jag fick av mamma på min födelsedag och min absoluta favvotomte (förlåt alla som givit mig tomtar, jag gillar dom verkligen, men detta är min favorit)!


Min fina tomte som mamma gav mig!


image101

Är det inte supergulligt med en tomtenalle som har en nalle? Awww....

Kommentarer
Postat av: Petra

men göta petter!!! va fint du har gjort! gillar ludd-tavlan och hur du har gått lös med stjärnor!
=)

2007-12-11 @ 06:36:32
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Stuart

det är bra tesen! man måste pynta!!
Det blir ju riktig stjärnhimmel hos dig

2007-12-11 @ 11:39:50
URL: http://stuarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0