Lucia & Sthlm

I morrn är det Luciafirande på jobbet så jag ska vara där redan halv sju. *pust* Tidigt, men men.. Kul att pyssla lite på arbetstid :) På eftermiddagen kommer min kollega tilllbaka och hälsar på oss. Hon har varit sjukskriven ett tag efter en operation så det ska bli jättekul att få se henne igen! Så ska vi fira hennes födelsedag också, så det blir massa firande i morrn. Och i nästa vecka fyller min andra kollega år och på hennes stora dag ska vi äta julbord på Hamnkrogen på Liseberg. Dom har lite av ett Havets julbord där och det är jättesmaskens!



Sen på eftermiddagen ska jag gå lite tidigare och ta mig till stationen för vidare färd mot Stockholm! Var nästan precis ett år sen jag var där så det ska bli kul att se vad som är nytt i Haninge. Förmodligen ingenting :) Tror att A har fått upp hela sitt julpynt - alltså ljusstaken som hans mamma tvångsköpte till honom. Haha, killar... På fredagkväll blire fest och sen blir det nog shopping resten av tiden. Måste ju till underbara caféet Edelweiss i Gallerian (inget underbart med det iofs) och deras fantastiska chokladkaka (den du!!)! Mumma!

Vill härmed också lägga en officiell beställning på det här smycket från Petra, en av sveriges bästa smyckesdesigner ;) Hoppas jag får sno den här bilden Petra, annars får du skälla på mig sen, hihi.. Vill att alla ska få se halsbandet, jag tycker det är såå fint :)


Courtesy of Petra



Nej, nu kanske jag ska packa, så jag slipper gå upp flera timmar före ottan.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Stuart

va!!! behöver ni inte vara där förrän halv 7! fusk vi ska vara här vid 6, jsg har aldrig gillat lucia...förstår bara inte varför man ska släpa sig upp för att höra samma låtar och äta torra lussekatter, fy vad jag är neggo nu haha

2007-12-12 @ 16:28:39
URL: http://stuarts.blogg.se
Postat av: Petra

oj du verkar ha en del att stå i! *gosh*
hoppas att du hinner klämma in mig nånstans nästa vecka! och tack för reklamen om mina smycken! =)
puss puss

2007-12-12 @ 18:12:42
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0