Helgens eskapader

Ja, så var det måndag igen.. Men lugnt nog på jobbet för att kunna blogga lite :) Helgen dominerades av två aktiviteter, IKEA och barnpassning. I lördags tog jag mig äntligen i kragen och kollade upp spårvagnar och bussar för att ta mig till IKEA och träffa Jshn & E.K. där. Efter många om och men och ca 50 minuter var jag då framme och med en korv i hand började vi traska igenom varuhuset. Köpte inte Så fruktansvärt mycket, men ska jag vara ärlig berodde nog min svikande köplusta på tanken att ta med allt på bussen snarare än att jag inte ville ha nåt :)

En liten hallmatta, en rullvagn att ställa det satans modemet på, lite doftljus och annat smått och gott fick det bli. Sen vart det direkt hem och packa, för på lördagskvällen skulle jag vara barnvakt, så jag slängde mig iväg med spårvagnen till Landvetter. Jag och Ludde hade en jättemysig kväll, lekte lite, åt lite gröt, bytte blöja och nattade honom. Sen satt jag och kollade på Sagan om Ringen tills jag började dåsa till, så då gick jag upp och la mig.

Igår vaknade vi vid åtta-tiden sisådär och jag, syrran och Ludde körde bort till Frölunda Torg och shoppade lite. Jag var på jakt efter en klänning till bröllopet men det blev istället ett handband med en hjärt-berlock, en underbar ljusgrå omlott tröja, en vit party-topp som säkert kommer vara läcker med solbrännan jag bara SKA skaffa mig ;) , en vit skarf med stora blåa prickar och några wax-strips (var bara tvungen att fixa benen).

Allt som allt allså - en bra helg. Nu är det "bara" bröllopsstylen som ska fixas, huga!

Kommentarer
Postat av: Petra

jamen du får ju lägga ut bilder på prylarna jööh!

2007-07-30 @ 20:01:45
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0