No partypoopers here!!

Säger bara 57! Tar man 57 kort under en förfest och man bara är två personer så är man antingen rätt fåfäng (ok, kan ligga nåt i det) eller så har man jäääkligt kul. Skulle vilja säga att det är 10% alternativ nummer ett och 90% alternativ nummer två :) Det var länge sen jag och Petra festade ihop och jädrar i min lilla låda vad vi skrattade! Hade ont i magen redan på tåget på väg till Göteborg för jag skrattade så mycket. Det blev vin, smink, mera vin, kort, mera vin, en drink, mera vin, kort, smink, drink... you got the picture! Tjejkvällar rules! :)

Petra, döda mig inte nu, men nu tänker jag lägga ut en "before" och en "after" bild. Vi flumma oss redan vid hårtorken och då går det som det går ;)

Före



Efter



Och jag vet - nu tänker du "Va, vadå före och efter, dom är ju precis lika skitsnygga på båda!". Jag vet, visst är det otroligt?!? Vi är ju exakt lika snygga med eller utan smink!! ;p Hahaha, snyggare kan ingen vara... typ.

Vet att Petra har bloggat den med men jag vill ha det också - dagens kommentarer. Jag "Haha, ja, typ, minne fiskmås! Eller, nej, guldfisk heter det ju. IQ fiskmås ju!" Petra "Ja ja, fåglar som fåglar" Jag har bönat och bett Petra om att komma med en "dagens Petra" eller Petraologi så jag hoppas hon lägger upp det på sin blogg. Och jag ska försöka komma med en "dagens Sancti" men eftersom jag har minne guldfisk kanske jag inte kommer ihåg mina dumma kommentarer alltid (hihi, nåt att skylla på").

Här är vi i alla fall igen, VECKANS PARTYBRUDAR!

image85

Kommentarer
Postat av: Petra

hehe, jo vi får väl se om det blir någon petraologi, radera tom den här bilden så att Danne skulle SLIPPA se *hua* å så går du å bloggar den fula.... fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! ;-)

2007-11-19 @ 06:25:07
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Hi hi hi, det är alltid kul med "dumma kommentarer" och det är ju så att de kommer hoppande ur munnen när man minst anar det...
:-D

2007-11-19 @ 09:06:58
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Stuart

Det verkar gått livat till ;)
Jo då helgen har vart bra, fått ordning lite mera, slängt skräp, och grejat, har dock största sakerna kvar: 15 meter nätverkskabel som ska upp, 7 m gardinskena, tvkabel till lilla tv'n och lampa ovanför köksbordet...sen, sen kan jag börja julpynta!!

2007-11-19 @ 10:02:12
URL: http://stuarts.blogg.se
Postat av: Petra

jag ser verkligen störd ut på den bilden..... ingen schysst vinkel eller min det är ju klart!!
*ryser*
tur att det inte är min vanliga avslappnade min, hade kanske varit kul å andra sidan?? *hehe*

2007-11-19 @ 12:36:28
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0