Samla tankarna

Hmm, nu ska jag skärpa till mig lite och skriva en uppdatering. Så vad har hänt i mitt liv sen i söndags som jag vill dela med mig av till omvärlden..? Det var ganska lätt - typ inget! Därför kan jag nu tråka er med en massa lama detaljer om mitt arbete eller "livet på min Orbitrek" eller nåt annat lika skoj. För nu har ni i alla fall börjat läsa, eller hur? Nej, vad taskig jag är, ska skärpa till mig :)

Idag har jag suttit och skrapat ihop och räknat på och vänt och vridigt på alla upptänkliga sätt på våra kalenderbeställnigar. Och igår tränade jag på min Orbitrek! Nä nuuu! Nu var jag ju dum ändå. Hehe...

Hua, nu skrämmer jag nästan mig själv men det har ju inte hänt nåt skoj? Och jag har inga roliga insikter eller funderingar idag. Jag får bara såna när jag åker kollektivt och sen har jag glömt bort dom tills jag kommer till en dator. Det är därför ni aldrig får veta vad jag tänker, jag är för glömsk!

Jag har iaf börjat med julklapparna! Köpte till mamma och pappa igår och syrran och mikael i dag. Kan ju inte säga vad det är men jag hoppas sååå att dom blir nöjda. Jag är det i alla fall. Har en god (?) idé om vad jag ska köpa till Lisa och jag vet en sak som Ludwig ska få om jag kan hitta det, men sen... Sen är det svårt. Marina och Adam? Vad önskar ni er människor?? Hmm... Men jag har ju några veckor att knäcka den nöten. Sen måste jag ju komma på nåt roligt billigt att köpa till julmyset också så man får vara med i julklappsbytet.

Ska genast börja fundera på det.Under tiden lämnar jag er med en bild av det jag ska köpa till ludde i julklapp. inte just den här kanske men nåt liknande. Han fullkomligt äälskar att dammsuga, den lillle knasen :)

image91

Kommentarer
Postat av: Stuart

Just det inte glömma julklappsbytet hihi!
jag och jo tjacka våra idag! syns imorrn bruden

2007-11-28 @ 20:51:58
URL: http://stuarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0