25 bast!

Haha, vilket fult ord det är - bast.. Men nu är jag det iaf, nu har jag fyllt 25 och firat det med Joe Labero. Fick autograf och allting, wohoo, vilken claim-to-fame va? Hihi!

Det var iaf såå bra! Rekommenderar showen till alla jag känner, han spelar på Rondo hela hösten, missa inte showen!

Idag ringde Petra och frågade chans, haha, skoja bara, hon frågade om jag ville gå ut i helgen och det klart man vill! Fattig som en kyrkråtta efter helgens bravader men vad gör det?! Jag har tetrapack-vin hemma så vi kan nog få det lattjolajban ändå, hahaha! Och så blev jag bjuden på julbord och fest till gamla jobbet, hur kul som helst!! Det är bara det att det var på den enda dagen i hela december som jag hade lite planer på, är det inte typiskt?! Så nu vet jag inte hur jag ska lösa det, kanske kan gå på båda? "Vanliga" kompisarna först och sen festa kanske? Har ju inte träffat gamla jobbarkompisarna på evigheter, det var ju nästan fem år sedan jag slutade där och jag skulle så himla gärna vilja träffa dom. En del har jag inte träffat sen jag slutade, en del har jag haft lite mer kontakt med... Åh, dilemma, dilemma.. Eller som vi säger hemma hos mig; I-landsproblem. Jag är ett hopplöst I-land hela jag :)

Sorry, det blir bara en massa text idag, men nu är bloggen iaf uppdaterad, yeahy!

Jag hoppas verkligen att jag och P kan festa loss ALBAN i helgen, jag verkligen känner för det hur mycket som helst! Bara jag och P så gör vi oss sådär skitsnygga och bara rockar loss, wohoo! Märks det på mig att det är helg snart? Någon? Hihi..

Kraaaama!!

Kommentarer
Postat av: Stuart

Vems son är det och vilken roll har han, så jag vet vem jag ska tycka synd om haha ;)

2007-10-18 @ 21:08:33
URL: http://stuarts.blogg.se
Postat av: Petra

hej snutt! kommer inte ner i dag iaf (är så satans jävla trött (åhej vad jag svär *flåt*) men att gå upp halv sex varje dag är inte mänskligt! *suck* så det får bli i morgon isf, däremot vet jag inte om jag har råd/lust att gå ut, men jag kan tänka mig att vara full som en kastrull iaf!
(känns sådär att festa upp barnbidraget :/
eller så tar vi och går ut när vi får lön! låter nästan som en bättre idé!?? vad gör du nästa helg?
så kanske vi kan få med oss lite fler? och kanske ha din 25-års fest? (vad jag tjatar om din 25-års fest!) haha! men att få lön är nästan en förutsättning för att ha riktigt roligt! DÄREMOT så kan jag komma ner och fika och fönstershoppa på dan i morran iaf! aaaa.....men RING mig sen! puss

2007-10-19 @ 06:39:42
Postat av: Petra

Nu har jag uppdaterat min blogg!

2007-10-26 @ 06:49:33
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Petra

haj bäjbi! nu är biljetterna bokade och det är den 11 april! =) puss puss
glöm inte att boka biljetterna till hairspray

2007-10-26 @ 09:11:07
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Stuart

nä hörredu therese, nu är det dags att uppdatera!

hallåååååå

;)

2007-10-31 @ 18:52:08
URL: http://stuarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0