Cool or creepy?

Min jobbarkompis har en son som är född samma år och samma dag som mig. Huhu, så det kan bli ibland! Och en f.d. jobbarkompis till mig är också född på samma dag, fast elva år tidigare. Lite tufft när man kan säga att "vi firar födelsedag" allihopa på samma dag :)

I går var jag och Thesen på Sunrise Avenue-konsert på Trädgårn. Jösses vad vin och stuff det blev. I säng typ halv ett, ett och sen upp igen 05.20. Trött i ögat? I'd say YES litegrann. Men i morrn ska jag inte jobba länge det ska bli såå skönt. Är dödstrött nu, ska bara skriva klart det här och sen stört ner i sängen. Var tvungen att plocka i ordning, städa toan och dammsuga och diska och tvätta bara innan jag kunde sätta mig. *suck* Men nu är det gjort! Yeahy!!

I morrn blir det Joe Labero och middag på Pasta etc. Det ska bli så jäkla kul!! Hoppas Labero trollar fram en snygg kille åt mig ;)

Puss och kram!

image70
Trolleritroll!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! antar att showen var bra! hoppas att du fick en super födelsedag! kram

2007-10-15 @ 14:01:20
Postat av: Petra

hör av dig om du vill dejta mig i helgen, jag är din helt och hållet ;-) pussa

2007-10-17 @ 15:39:34
Postat av: Tess

Hihi, ja det var verkligen toppen!! Maten var jättebra och showen var fantastisk! Kanske måste uppdatera min blogg..? :) Och det klart jag vill dejta dig i helgen, hihi! Puss!

2007-10-18 @ 16:13:21
URL: http://sancti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0