Flygledarchocken!!

Har kommit vidare till "phase 2" i testerna till flygledarutbildningen!! Är i total chock, tyckte att det var jättesvårt när jag var där! Trodde definitivt att det jag väntade på var ett "nejtack-brev" men det visade sig att jag gått vidare, och det var knappast av falsk blygsamhet jag trodde att jag misslyckats - jag TRODDE verkligen det!

Oh my gosh!

Ska ringa dom i morrn för att boka in ett nytt sånt där mördar-prov.. hua!

Var på IKEA idag med Petra förresten, hur kul och spontant som helst. Kändes som att det var aaalltför länge sen vi träffades, som vanligt :) Men det är ju därför det är så underbart när vi verkligen kan träffas. Hoppas bara vi kan boka in en helg och verkligen slå runt i Götet, så vi slipper att vänta ändå tills min födelsedag.

På Ericas outtalade begäran - kort på Jshn när han slår runt :)



KRAM PÅ DIG VÄRLDEN!!

Kommentarer
Postat av: Petra

aaa-hahahaha! gu så kul bild! =)
supermysigt på ikea och GRATTIS till en andra grillning! kramen

2007-09-04 @ 21:48:12
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Stuart

Grattis till uttagningen!! Eller vad man säger... L-B sa det idag
Hmmm fin bild..och den är man sambo med hihi!

2007-09-05 @ 11:55:26
URL: http://stuarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0