Friterad hjärna

Har suttit i mobiltelefon nonstop sedan i morse. Hjärnan är helt fried alltså! Sitter på vårt nyligen uppköpta företag och hjälper till med rekryteringen och ringer på referenser för våra sökanden och eftersom de inte har fasta telefoner på det företaget (vad är det för larv förresten??) har det blivit hela dagen i mobil. Ville kolla hur många samtal jag hade ringt, men min mobil lagrar visst bara de tjugo senaste numren och det var ju långt ifrån alla idag. Skulle gissa på minst det tredubbla och sen minst fem minuter med dom var... *suck* Men jag ska inte klaga, det är ok, ska bara leta upp mitt headset så man slipper grillen ;)

Har några nya läsare (jag vet mina kära vänner, jag har mer eller mindre tvingat er hit, haha) så välkomna! Har en vän som begick ett litet misstag idag men jag ska inte berätta om det än, jag vill inte skämma ut någon. Det sitter nog lite för färskt i minnet än, men jag har haft jättekul åt det, vilket jag också sa när personen ringde till mig. Var verkligen en sån där dundertabbe, som kunde gått mycket, mycket värre än vad det gjorde, så jag är bara tacksam för det :) Såna saker har vi väl alla gjort, eller hur? Lämna gärna en kommentar om er senaste dundertabbe.

Själv har jag en där jag försökte hjälpa en av våra kunder så mycket att min stockholmsbaserade chef blev VÄLDIGT arg på mig. Han tyckte inte att jag skulle delge vår kund så mycket information men jag visste bara inte bättre. Fick en hel radda svordomar på mailen innan han coolade ner sig men det var inte roligt att vara jag då kan jag säga! Jaja, man lär sig av sina misstag, right?

image58
Ger er ännu en bild från bröllopet,på tänrna, samt på min förtjusande kavaljer och vän, och brudparets värd som också gjorde ett fantastiskt jobb på den stora dagen. Nä, nu är det sängen, måste vara alart för ännu en dag i telefon...

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: petra

ajajaj....aldrig roligt att få skäll! :S skulle nog kunna radda upp en hel del tabbar är jag rädd! fast du vet ju om mitt livs största
tabbe, fast det behöver vi ju inte berätta för något! ses i morran! puss puss

2007-09-04 @ 11:42:02
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Petra

bara måste säga (igen) att du är helt fantastiskt vacker! HELA DU! lov ya´ A LOT! *smack*

2007-09-04 @ 14:02:22
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0