Myshelg

Igår var Lisa, magnus och Oscar här hos mig. Dom är så gulliga som kommer trots att jag vart sjuk. Men nu äter jag iaf penicillin mot dom där dumma streptokockerna så nu ska dom få se på fan :)
Penicillinet bet med en gång som tur var så jag är mycket mycket bättre nu, SÅ skönt! Igår käkade vi iaf pizza (höhö, inte bra) och såg på Dukes of Hazzard. Hade låga förväntningar eftersom den inte fått bra betyg så jag blev glatt överraskad, den var bra och rolig, helt ok lördagsunderhållning.


                                                          Daisy Duke

Ikväll ska jag träffa Björn och ta en promenad och se "28 weeks later". Älskar att gå på bio och det är ju inte dumt när man kan se en rysare för en gångs skull. Vågar ju inte se det om jag inte kan hålla nån i handen under tiden ;) Hoppas att den är lika bra som den låter bara. *gäsp* Är så trött, det är nog vädret. Jäkla väder! kan det inte vara sådär höstigt fint som det kan vara ibland? Vill ha sommar "igen".

Ska sluta skriva nu, blir änna bara deppig, hehe..



Puss!

Kommentarer
Postat av: Petra

hoppas att du hade det mysigt med björnen! du måste ju skvallra till mig vettö! kram

2007-09-16 @ 14:25:57
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0