Ok...

... frisk blev jag ju inte, men jag kunde iaf genomföra testet. Yeahy! Men det tar ut sin rätt när man pushar trots att man inte är frisk. Idag fallerade kroppen totalt och jag kan inte svälja riktigt och min körtel eller vad det nu är på högersidan halsen liksom sticker ut och är svullen. Gick till jobbet eftersom jag visste att vi inte hade nån back-up men jag fixade det inte och jag fick ge upp och ringa in Sara ändå. En sån där typisk dag, eftersom det var bestämt att A skulle till thn och jobba så vi var en man kort och när vi är det går det inte att en till är borta. Sånt är livet på en liten entreprenad..

Fick iaf sova hela eftermiddagen och jag ville bara uppdatera här så att alla vet att jag lever. Ska gå och lägga mig nu. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Petra

krya på dig gumms!

2007-09-14 @ 07:18:41
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0