Uuurk...

Halsen känns som om jag har två golfbollar utstickande på varje sida.. *suck*
Har ju testerna på Sturup i morrn så jag tog inga chanser utan gick hem vid lunch idag och har sovit sedan dess. Men det värsta är nästan att jag skulle träffat S för att fika idag, eftersom det blev lite sent i torsdags så vi sa fredag, och på fredagen mådde jag dåligt... Sen sa vi "måndag eller tisdag" och vi bestämde på måndagen att vi skulle ta det idag och så ställer jag in IGEN! *suck* verkligen! Vet ju själv att det känns som man inte är prioriterad när nån ställer in för många gånger men det har verkligen varit världens osis.

Jaja, inte mer att säga om det. Ska lägga mig i soffan och kolla top model som börjar om en stund. Hoppas att jag inte mår sämre i morrn, jag KAN bara inte missa provet! Och man får inte göra om det heller...

Please please please, låt mig bli frisk!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Stuart

Låter spännande med denna B människa, men vem är nu denna S-människa?? Thess då, du gör mig så nyfiken. Hoppas det går bra imorrn! Jag säger inte lycka till, ifall du skulle råka säga tack.....

2007-09-11 @ 20:13:07
URL: http://stuarts.blogg.se
Postat av: Petra

JA vem är nu S ??? säger som stuart =D
JAG ÖNSKAR DIG VÄRLDENS LYCKA TILL DARLING!
puss puss puss puss puss

2007-09-12 @ 09:03:59
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Petra

hur gick det igår eg?

2007-09-13 @ 07:33:17
Postat av: Sara

Heeeej min sjukling!! Hur är det med golfbollarna?? Stackars dej.. Vi tar en fika när du känner dig bättre! Det är lugnt.. jag dör ju inte! hhihi.. Nä, jag mår faktiskt inte heller så bra. Igår satt jag på Bosch med feber.. Men vad gör man inte för backupgruppen =) Vi ska åka till Vimmerby ikväll. Har tagit ledigt i möra. Så jag får fira min födelsedag med familjen. ÅÅåå.. tack för det fiiina kortet ni skickade. Supergulligt!!!! Krya på Dia nu gumms!! Pusssas

2007-09-13 @ 12:20:35
URL: http://rundbergs.blogg.se
Postat av: Tess

Hej alla goa vänner! Jodå, igår gick det ok (tror jag) och det gör mig lite orolig för jag hade ju tokfel förra gången... Men time will tell. Nu mår jag inte bra, körteln på högersidan är svullen och jag har sovit hela eftermiddagen. Ska gå och lägga mig nu igen. Stuart & Petra, S är Sara som skrivit längst ner som fått stå ut med att jag avbokar hela tiden. Sara, du är verkligen en trooper. Det var en sån lättnad att jag kunde få gå hem idag, orkade bara inte. Ha så skoj i helgen allihop!

2007-09-13 @ 21:32:04
URL: http://sancti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0