Världens vackraste brud!

Ni som följt min blogg har väl inte missat att det var bröllop i helgen? Har jobbat 24/7 med det sen i torsdags (före det var det bara 20/7, haha..) därav de mycket få uppdateringarna i bloggen. Ber om ursäkt för det :)

Vill bara göra en liten uppdatering nu och visa er den FANTASTISKT vackra bruden och oss andra vanliga dödliga, hihi.. Så här kommer några foton. Håll till godo ;D

image51

Brudens mor gjorde i ordning oss i håret. Här är bruden som fick ett enormt vackert hårsvall.


Jag och brudparets son.


Är dom inte söta!?!


Nervöst att sjunga i kyrkan, men det gick ok!


Vi ungmör umgås med den gifta kvinnan ;)

image56

Första dansen!

Kommentarer
Postat av: Petra

jättefin var hon verkligen men DU DÅ! jisses! pöss!

2007-09-02 @ 22:29:21
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Lisa

Fina bilder men jävlar va röda mina läppar är!!!
Önskar man skulle hunnit gå ner lite till i vikt innan men de är ju igentligen inte de viktiga. Nu heter ju hela vår familj Thornadtsson! Tack för all hjälp och Magnus hälsar också! Tusen Tusen miljoner tack för allt! Du ä suuuuuper! Älskar dig! PS. Boka inte in något den 22/9!!! ;-) Plus den 30/9 för då har jag ju plastparty! Puss och Kram från frugan!

2007-09-02 @ 22:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0