Grattis!

I söndags fyllde min underbare gudson 1 år och igår fyllde vännen P's son 4 år! Grattis sötnosar!

Här kommer lite bilder från O's kalas.



             



1. Med mamma bland alla presenter. Det blev ett par stycken :)
2. Den jättefina tårtan från Ritz. Det var meningen att L's kompis skulle göra den men hon blev sjuk dagen före så den fick beställas i il-fast från konditoriet istället. Men visst blev den fin?!
3. Så blååååser vi! Mamma fick hjälpa till lite.

image203
Grattis på 1-årsdagen Söt!

Kommentarer
Postat av: Petra

vad söt du är som skickade ett sms! =)
ses i morn?

puss!

ps. jag har uppdaterat min blogg nu! wohooo! :)

2008-04-01 @ 13:18:22
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Petra

ja jag hade tänkt åka ner till götet till klockan 15 ca, när slutar du?
jag kan ta en shopping sväng innan så tar vi en kaffe och update när du slutar!

2008-04-01 @ 16:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0