Husmorstips!

Ha ni sett det där galna programmet Rent Hus? Med tanterna som går och swipar som värsta CSI-teamet för att hitta bakterier i folks badrum och i kökssvamparna innan dom städar där? Fick i alla fall ett grymmebra husmorstips därifrån sist gång. Ni vet om det immar på hela badrumsspegeln så man inte ser nåt när man duschat? Gnid in spegeln med raklödder, torka bort och vips så är imman väck! Var ju tvungen att testa innan jag skrev om det här och det funkar ju perfekt. Jag vet inte, det här kanske är nåt alla vet, men jag tror inte det så ut i badrummen och kleta nu :)

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

ja, man lär sig något nytt varje dag!
fast det tipset trodde jag var allmänt känt ;-) *hihi* som sagt, man lär sig något nytt varje dag!
synd på festen, men om ett par veckor så ser vi till att alla är med =)

hade gääääärna gått på bion med er! *avis* du får hur som haver recensera sen!

kram

2008-04-26 @ 18:08:01
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Petra Bloggar

godmorgon stumpan!
det blev lyxiga *ironi* knee highs (knästrumpbyxor 15 den) från MAXI *haha*
en massa till barnen, men ska snart iväg en sväng å shoppa till mig själv ;-P

själv? har varit inne på din blogg kanske 5 gånger enbart idag i hopp om att få en skymt av vad du fick shoppat yesterday!
krama

2008-04-27 @ 09:47:36
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Petra Bloggar

eller OJ det var visst idag du skulle shoppa! kolla in cardigan om du får tillfälle, perfekt att ha till kjolar klänningar jeans...dvs. ALLT! är ju kär! =)

2008-04-27 @ 09:49:00
Postat av: Petra Bloggar

jag var lite sugen på att beställa lite från www.forever21.com (det är ju så billigt!!!!)
är du sugen på att beställa lite schyssta toppar så säg till snarast, så delar vi på tull å frakt!

puss

2008-04-27 @ 10:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0