"På begäran"

Hihi, kolla in skönheten va..?

      


Köpte mig en cykel härom veckan eftersom det är dags att börja cykla till jobbet nu och jag inte haft en riktig cykel sen jag var tio år eller så.. Cyklade dagen efter köpet och den funkar alldeles utmärkt! Ska cykla i morrn (om det inte skulle få för sig att ösregna) och sen är planen att cykla några dagar i veckan åtminstone.

Vill säga GRATTIS till gamla klasskompisen Anders och hans flickvän som blev föräldrar till en liten Tyra igår också! Fick ett MMS i förmiddags och hon är sååå söt, den lilla.

Hmm, nåt nytt på horisonten annars? Har anmält mig till VårRuset i år igen, om jag inte skrivit det.. Nu ska här ut och kubbas! Delvis därför blev cykeln inköpt, måste ju få upp flåset lite :)

Just det, fick införskaffat en jacka billigt av en arbetskamrat, hon hade råkat beställa en storlek för liten och den passade mig som smäck. Hade väl inte tänkt mig en svart jacka till, men billigt är bra, hehe..

Så här såg den ut på:

      

Fin va?

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

woohooo sicken läckerhet, det ska trampas många mil på den va?! =) toppen, jag älskar att cykla..*ljuger lite* iaf när man cyklar planlöst :S

jackan var också toppenbra, jag kom på att jag har en röd kort trench som du kan få som jag har använt max 2 gånger.... PUSS

2008-04-15 @ 06:18:18
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Petra

forsätt gärna att blogga om stort och smått varje dag vännen, vill ju finnas med på ett litet hörn i ditt liv *puss*

2008-04-16 @ 14:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0