Build-a-bear!

Har jag visat vår ursöte nalle från Buid-a-bear i Köpenhamn? Vi ville ha nåt som påminde oss om vår första semester ihop (även om den nu bara var tre dagar lång) så vi gjorde en nalle. Hon heter naturligtvis Köpenhamn och har en cheerleading-dräkt för att visa min sida och sketchers för att visa Tottes sida. Hon borde naturligtvis ha en bunt böcker eller nåt för att visa mig, men det hade dom inte ;)

Så här kommer hon:



Och med outfiten:




Och "födelsebeviset" ;)



Visst är den mysig?

Idag ska jag bara ta det lugnt, lulla omkring, kanske ta en lunch med T.G om hon kan.. Sen får man ju kolla lite på OS-invigningen! Sen ikväll ska vi på liten kräftis hos Syrran, mmmm vad gott! Mamma och pappa kommer också ner och jag har bakat efterrätt för att ha med mig sen. Tror ni dom gillar den här? Kladdkaka med bitar av choklad i som stelnar när kakan har svalnat..


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

MÄH jag har FORTFARANDE INTE fått smaka på din berömda kladdkaka!!! surar



;-P

2008-08-10 @ 21:06:31
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Thes

ÅHHHHH!!! Din kladdis är sååååååååå god! Måste göra den snart! Det bästa av allt är att M inte gillar kakor o sånt så jag får ha den för mig själv! hahah :P



Vad söt Köpenhamn är oxå! Grattis till familjelyckan! :-* Ses i övermorgon!

2008-08-11 @ 14:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0