Farfars bilar..

För en gångs skull kommer lite bilder från helgen! Har de senaste dagarna haft såna problem med magen (svullen (och då menar jag verkligen gigantisk!) och ont) så jag har inte orkat blogga. Men nu tänkte jag visa lite bilder från min lördag som jag bl.a. spenderade med mina kära vänner på Liseberg. Det var lite småruggigt emellanåt, men då och då stack solen emellan och man glömde bort att det alldeles nyligen duggat i en halvtimme eller så :)
För första gången på mååånga år åkte jag också Farfars bilar och testade den nya (?) Kaninresan eftersom min urgullige gudson på snart 1½ år var med oss. Han satt hos mormor och åkte och jag och Lisa åkte i bilen framför på Farfars bilar så vi kunde ta lite kort. Hur kul som helst! Lisa blev lite orolig när det gick för fort bara, det kanske ni ser på bilden? ;p



Efter några timmar på Liseberg blev dock Oscar lite trött, och visst är han bedårande??



På kvällen lämnade jag det sällskapet för att gå ut och käka med Totte och hans föräldrar, då vi var med och firade deras bröllopsdag. Vi var på en grekisk/turkisk inspirerad restaurang i Majorna där vi åt och drack mycket gott! Allt som allt var det en otroligt trevlig kväll och bra för oss fyra som fick lite "träning" för greklandresan i September :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fan va kul vi hade. De syns allt på bilderna. Aaaahhhhhh!!!!! Du diggar mitt skrik. Vi får hitta på nått snart igen. Du och totte kanske kan komma och hälsa på en helg och käka lite middag och sova över! Kram!

2008-08-12 @ 18:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0