Liseberg igen :)

Var ju på det underbara nöjesfältet med mina föräldrar, Totte, syrran och hennes familj förra helgen men jag har ju inte hunnit blogga det också. Så här kommer lite på det temat :)





Hade en underbar dag på Liseberg och på eftermiddagen åkte vi och hälsade på Tottes morbrors familj och grattade Jessie som nyss fyllt 10 år! Allt som allt var den en toppenavslutning på en jättebra helg.

Men nu är det nog dags för bingen snart, det är ju baseball i morrn. Hemma-match för Göteborg Hajarna!!

*puss & kram*

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

OJ du börjar se riktigt riktigt skinny ut, jättefin är du och jag antar att totte har kontroll om du tappar den själv! puss på näsan! :)

2008-08-17 @ 08:51:22
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

har du kommit upp ur bingen ännu?



Gavin DeGraw som är världens bästa kommer att spela i annexet den 8 november (om jag inte minns fel) wanna go with me?

2008-08-22 @ 18:22:34
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

ååååhh...jag förstår... putar med underläppen hade gärna velat att du skulle med, ingen fest utan thess! :(



jo jag sofia, sunshinyday.blogg.se, styleandlifebyleia.metrobloggen.se, litendelavmig.blogg.se (+ DU) var tänkt till en bloggträff inkluderad shopping, konsert och party!

Hade varit så kul! PUSSEN

2008-08-24 @ 21:51:57
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0