Viel geld...

Tror ni att man hajjar till när det står 36.000 på lönekontot eller??
Nån smartskalle har betalat ut dubbel lön (minst!) till mig. Tackar tackar! ;)

Äh, dom kommer ju komma på det snart nog, så det är väl bara att krypa till korset. Men det hade inte varit fel alls med så mycket pengar nu när man ska flytta och allt.

Har lite bilder som jag inte bloggat än, t.e.x. från baseballa matchen förra helgen. Hajarna åkte på stryk tyvärr men det var roligt att titta på ändå. Min kära Thesen gjorde mig sällskap i snålblåsten (var verkligen kallt när man satt stilla!) och hon var fasen påläst på reglerna så istället för att jag skulle förklara för henne blev det nästan tvärtom! Hahaha, hon hade pluggat över 30 sidor regler kvällen innan matchen. Det är min Thesen det!



*brrr*



Här satsar vi järnet, Hajarna-jacka och allt!

Nästa år har vi sagt att vi ska agera cheerleaders, när Thes knä är bra och så, men under tiden kollar vi bara av stämningen och filar på våra cheer-moves ;)

Har jag visat hur gravid syrran är förresten?



Inte så länge kvar nu :)

Och - sist men inte minst. Lite skakig, men inte rörd... Eller var det tvärtom??


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

naaawe gillar sista bilden! :)

2008-08-27 @ 13:00:58
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

neee jag har ju inte det, men skulle gärna. är rädd att d äter mig till fruskost då haha

du jag hade sett fram emot en massa inlägg från dig nu när han e borta...vad hände? ;-O

Kram

2008-09-01 @ 08:23:04
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

du albert har jobbats som trainee i ett år,



har han shoppat mycket åt dig nu? avis

2008-09-01 @ 09:31:31
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0