One tree hill & träning

Det här inlägget skrev jag i förrgår men då gick det inte att publicera. Så jag gör det nu istället :)

Åhhh, kollade precis på senaste avsnittet av One Tree Hill. (alltså det som sändes igår i USA, tror att det är säsong 5, avsnitt sex eller nåt sånt). Åh jag blev så sur på.... Ja, jag kan ju inte skriva det kanske, eftersom det kan vara fler som följer det men åhhhh... Nån som stöter på nån som inte är tillgänglig om man säger så. Uscha!

Och så var det träning jag skrev i titeln... ja, idag var jag och tränade dans-step och det är fasen nåt av det roligaste man kan göra. Typ vanlig step, men med mer dansanta steg och med en mycket duktig lärare och bra låtar blir det kanon! I slutet brukar han sätta på Gimme More och då kör vi dansen i flera repetitioner och verkligen spurtar så på slutet är man heeelt slut! Men det är kul som fan! Lika kul var det inte direkt att ta sig hem dock. Jag bor ju bara tio minuter från gymet (spårvagnsvägen alltså) och glad i hågen klev jag ikväll på spårvagnen med huvudet fullt av alla go mat jag skulle göra när jag kom hem och den där duschen jag så desperat behövde... Tror inte att spårvagnarna broke'a down eller? Så efter ha väntat ungefär en halvtimma på spårvagns*#""?#**** fick vi "äntligen" gå av för att ta extrainsatta bussar. Ja visst, bussAR eller hur?! BussEN var knöfull på trettio sekunder så jag fick stå och vänta tillsammmans med andra hälften av stan på nästa buss och sen hålla in magen hela vägen hem ungefär i den där *!""!&%(()%¤###¤ bussen. Så det tog mig blott 50 minuter att ta mig hem och jag tycker enbart synd om mina medresenärer, för när jag har tränat brukar jag snällt ställa mig lite ifrån de andra, man kanske luktar lite och så men det fanns ju ingenstans att fly på bussen och att gå var inte att tänka på, i höga klackar (från jobbet) var det helt uteslutet. Skulle ta minst en halvtimma och jag hade redan blåsor på fötterna efter två dagars träning.

SÅ Västtrafik - you suck! Ibland iaf.. Tycker att man skickar minst två bussar med en gång när spårvagnarna går sönder, en räcker ju inte långt alls när fem - sex spårvagnar, och ibland ännu fler, står stilla.

Jaja, that's my day - hur var din?


Kommentarer
Postat av: Petra

nääää-äää jävla skit vagnar!!!!!
så typiskt när man verkligen inte har tid! :S

min dag är full så sett att jag har två bonusbarn hemma medans danne o danne klinkar tvättstugan! =)

kramen

2008-02-09 @ 12:50:21
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0