Översvämning!

Guud va kul!! Klockan är strax efter 23:00 på en lördagskväll och vad gör jag? Jo, väntar på hyresvärden eller nån som kommer och fixar mitt badrum. Tidigare idag hörde jag att det bubblade i handfatet i köket och bara några minuter senare bubblade toaletten som en tok. Luktade förfärligt gjorde det också så jag spolade för att se om det hjälpte. Men då steg bara vattnet jättehögt, nästan så det gick över kanten. Men det klarade sig och efter ens stund hörde jag inget mer. Men nu för en tjugo minuter sen när jag satt och kollade på Titanic hörde jag att det bubblade igen och när det blev paus skulle jag gå på toaletten och *klafs klafs*



Avloppsvatten i hela badrummet. Skoj va?! Jaja, fortsättning följer...

*uppdatering 23:12*

Micke från Allsug ringde precis.. Han lät snygg. Haha, detta kanske blir en spännande kväll after all.. ;p

*uppdatering 23:46*

Hehe, Micke från Allsug har... en bra telefonröst ;) Gladlynt och trevlig kille i ca 35-årsåldern med inte så mycket hår och bastant kagge. Men förhoppningsvis är han mycket duktig. Än så länge har han kommit fram till att han måste ta bort min toalettstol så nu är han ute och hämtar nåt i bilen eller nåt sånt. Jaja...

        


*uppdatering 01:05*

Andra människors bajs över hela golvet.... inte nåt man önskar sig klockan ett en lördagsnatt... Eller nån gång för den delen. Micke spolade rent i avloppet och nu är allt klart. Usch och fy!! Sååå äckligt! Jag trodde det äckligaste jag nånsin gjort skulle vara att rengöra handfataens vattenlås på jobbet men neeej då. Det här var långt värre. Nu är i alla fall badrummet äntligen rent så nu ska jag lägga mig och i morrn först får jag ta tag i och tvätta allt som låg på golvet. Lite träningskläder, badrumsmattan... Bläh!

Tur att jag köpte gummistövlar i går eftermiddag - nåt jag inte haft på flera år! Dom kom verkligen till användning!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Petra

nä fyyy FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN va jävla äckligt *tvi och ush*
(kräkas!)

lite nyfiken nu, han var bara snygg på rösten eller? *harkel* eller stannade han månne lite längre än nödvändigt?

kramen

2008-02-10 @ 10:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0