Sääälen, åh sälen... :)

Om en futtig liten vecka börjar jag min sex veckor långa utbildning som jag behöver för mitt nya jobb. Det ska bli jättespännande att äntligen få sätta tänderna i det men.... I'm sorry, utsikterna inför resan till Sälen överskuggar det nya jobbet liiiiite just nu :D



Längtar så jag blir sjuk efter dom vita vidderna!! Och långa festerna och flummiga efterfesterna och badande i badtunnan och jacuzzin och myset framför brasan och krigiska fighterna framför tv-spelen och..... Ja, ALLT! Det finns knappt nåt bättre i hela världen än att åka bort med alla sina vänner och glömma att det ens finns ett vardagsliv man måste hem till sen. Men det gör inget - man har ju alltid Sälen!

Tror ni jag kan lära mig åka bräda bättre i år? Frågan är väl mest om jag får låna den ;)




Och nästa helg ska vi iväg och slå några klot på Buddy's och idag skiner solen och det är ca 7-8 grader varmt tippar jag och... ja, just nu är det rätt bra va? Hihi!

Kommentarer
Postat av: Stuart

jag vet, borde uppdatera, men har inget att skriva om...jag bara sitter på youtube...skriver brev till CBS och slåss för dom homosexuella rättigheterna hahaha!! (fan vad det lät weird, du fattar ingenting vad jag tjatar om just nu..:) )
längtar också till sälen men nu börjar jag bli lite rädd för min rygg har krånglat ett tag å så igår när jag baka så klämde jag min "ryggnerv" igen. så nu är jag rädd om jag verkligen ska bowla så det inte händer nåt...vill ju kunna åka skidor liksom... :(

2008-02-19 @ 10:33:35
URL: http://stuarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0