50 %!!

Idag har jag knappt hälften så ont i halsen som jag hade igår, wohoo! Håller jag mig bara inne och lugn i dag så mår jag säkert bra i morrn, fy fasen vad skönt! Nästäppan börjar också lätta lite, senaste nezerilen har hållit i typ 10 timmar, att jämföra med ungefär tre timmar när det var som sämst.

En liten fundering jag hittade på nätet:

Det finns två saker i livet att oroa sig över: antingen är du frisk, eller så är du sjuk. Om du är frisk så har du inget att oroa dig över, men om du är sjuk finns det två saker att oroa sig över: antingen blir du frisk eller så dör du.


Om du blir frisk så har du inget att oroa dig över, men om du dör så har du två saker att oroa dig över: antingen kommer du till himmelen eller så kommer du till helvetet.


Om du kommer till himmelen har du inget att oroa dig över, och om du kommer till helvetet kommer du att ha så fullt upp med att hälsa på och snacka med dina vänner och bekanta så du har inte tid att oroa dig över något.




 


Haha.. ;)


Kommentarer
Postat av: Petra

hahaha! va rolig du är! =)

2008-01-05 @ 19:13:03
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0