F-R-I-S-K!

Efter 17 stånk och 10 stön kämpade jag mig ner till affären förut (hade inte ens bröd hemma) och nu ska jag banne mig bli frisk! Så för att försäkra mig om att jag mår som en prinsessa i morrn (uhuu..) köpte jag Vie-shots, så jag får i mig en massa bra vitaminer och sånt. Lookie!



Nån som har nåt annat bra hälsotips, förutom att stanna i soffan och INTE gå ut i nollgradig snålblåst?
Mitt eget recept hittills har varit mycket sömn i soffan, Girls next door och Vänner på DVD'n och... Hmm, inget mer tror jag. Det och lite bloggande är allt jag orkar. Nu vill jag bara bli frisk så jag kan gå ut, idag var himlen alldeles blå vid några tillfällen och jag längtade bara ut...

Snälla alla ni som läser, lämna lite kommentarer så blir jag gla' ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Petra

men sötis har du varit sååååå kass *tycka synd*
jag tror nog nästan att vänner dvd(ar) r det enda som faktiskt hjälper och att läsa min blogg då *hehe*

(gu så roligt att dundra in här som jag gör typ 50 gånger varje dag (kolla antal sidvisningar så ser du) och se att det finns ett NYTT inlägg !toppen!!)

krya på sig tjejan!

2008-01-04 @ 20:44:16
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Petra

haha! danne var precis här och rörde, han röstade också på den bruna med motiveringen "den rosa är alldeles för feminin"
nästan ordagrant vad du sa - fast tvärtom då!

*hihihi*

2008-01-04 @ 20:50:09
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Stenis

Ajfasen =(. Inge vidare med jädra förkylningar.
Har själv provat dom där shottarna förresten, rätt goa faktiskt ;).

Om inte annat för dig så kan du kolla in mina matbilder ;).

Krya på dig vännen! Kram!

2008-01-04 @ 22:18:03
URL: http://stenismat.blogg.se
Postat av: Stuart

en massa apelsinjucie, inte färdigköpt egen pressad, det jobbiga är dock att man knappt orkar pressa själv när man är sjuk! Tv är alltid bra!

Nu har jag lagt upp om vad som hände igår! ;)

2008-01-06 @ 13:55:51
URL: http://stuarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0