Mellandagsfest med Thesen

Haha, får ju inte glömma mitt lilla svirande med Thesen. Vi är allt ena jäklar på det här med fest ibland...

Lite smakprov:

image118

Japp, insane in the brain, rakt av ;D

Och här kommer lutande Julgranen a'laThesen. Vi försökte sätta fast den med packtejp. Funkade... sådär.



Och jag har hittat en ok bild på mig och Adam från Lisa och Magnus bröllop, haleluja! Trodde inte det fanns några alls med min (Lisas) fina klänning men... Stenis hade ju tagit en bra bild på oss, så här kommer den! :)

image120


Kommentarer
Postat av: Petra

jaja, mellandags fest står det ju *stupid me*
hihihi

2008-01-02 @ 12:30:09
Postat av: Anonym

Lutande granen på tegnérsgatan har nu gjort sitt för i år :P Den gjorde ett jätte bra jobb liggandes där på golvet i 1½ månad :P
Snygga vi var på kortet iaf hihi

2008-01-08 @ 09:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0