National Treasure - Book of Secrets..

Yeahy, då har man varit på bio i helgen. Äventyraren National Treasure 2 - Book of Secrets blev det. Jag gillar ju den första filmen och det här var ingen dålig uppföljare! Inte riktigt lika bra som ettan kanske, men inte långt ifrån heller. Vi var ett stort gäng, tror vi var tio stycken faktiskt. Pey och Stenis kunde inte följa med dock, det var lite tråkigt, men det kommer ju alltid en nästa gång :) Lisa flaggade för bowlingkväll redan när vi kom ut ur biografen så det blev nån gång i mitten på februari. Jättekul med nån som tar tag i saker och får oss alla att samlas.


image130


Efter bion gick jag och Sus och A till Backstage och tog några cider och bara tjöta och umgicks lite. Rätt nice ställe faktiskt, har jag inte varit där förut och för er som inte varit där - Backstage är en rockbar i Trollhättan. Eller Trollhättans enda rockbar faktiskt. Den har en stor fördel jämfört med Rockbaren i Göteborg dock - det var inte 40 grader där inne. På övervåningen på Rockbaren är det ju alltid så förbannat varmt så där kan man ju knappt vara!
I vilket fall som helst så hängde vi lite där, och fasen vilka konstiga filmer dom visar där! Dom har lite tv-skärmar lite överallt och dom visade såna där konstiga kortfilmer, folk som blev "uppätna" av en sjö, nån zombiefilm och lite annat mysko. Vi hade nästan lika roligt åt filmerna som åt allt roligt folk som var där :) Sen körde A hem Sus och jag åkte med hem till A och slafa, så slapp vi omvägen hem till mamma och pappa. Skönt, för då var ju klockan runt halv tre eller så.

Har börjat läsa Dan Browns Änglar och Demoner igen, den är så himla bra den boken. Precis rätt spänning för min smak :) Rekommenderas alla, men särskilt dom som gillade Da Vinci-koden, eftersom den här, enligt min åsikt, är bättre än den.

image131

Jaja, har väl inte så mycket mer att rapportera för tillfället. Min kompisar är världens bästa, om det är nån som missat det ;p Och familjen är inte så pjåkig den heller, hihi..

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Stuart

Jojomen nu är bilden uppe! men det var inte för att det inte gick utan för att jag inte hade nån bild ;)

2008-01-14 @ 19:18:09
URL: http://stuarts.blogg.se
Postat av: Stuart

näää nu får du uppdatera....jag har ju inget att läsa annars snyft

2008-01-17 @ 14:57:11
Postat av: Stuart

din far vet din hemlis!! jag vill också veta!!! *sur och bestämd* ;)

2008-01-18 @ 12:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0