Nyår

Hade en jättetrevlig nyår men orkar inte skriva så mycket om det. Var hos S, vars föräldrars hus ligger en bit utanför Sjuntorp. Åt gott, hade bra laglekar, bl.a Soduko som jag ju är SÅ bra på (NOT!) och en lek där man är i lag och en plockar upp en artist/grupp ur en påse och sen genom att sjunga dess låtar ska få laget att gissa vilken artist/grupp man drog. hur kul som helst (och det är jag lite bättre på).

I vilket fall hade alla jättetrevligt, vi var 15 stycken. Här är en bild på två av oss...

image123

Kommentarer
Postat av: Stuart

nej men! nästan en normal bild på J, ivf ser han inte totalt annorlunda ut från verkligheten som han jämt brukar göra på kort.

hoppas du kryar på dig! kryapåkram!

2008-01-04 @ 08:32:37
URL: http://stuarts.blogg.se
Postat av: Petra

hej kul att du har börjat uppdatera bloggen lite oftare keep up!!! *krama*

2008-01-04 @ 10:34:09
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Tess

Stuart: Ja, visst blev han bra? Hade inte så många bilder när jag själv var med heller, och en del gillar ju inte när man bara lägger ut på dom så.. :)

Petra: Jaja, vi får väl se hur det blir ;p Just nu är jag döden-förkyld så det blir inte så mycket text, orkar helt enkelt inte :) Men det betyder också att det inte händer särkilt mycket, igår låg jag och sov 50% och resten låg jag i soffan och kollade vänner, ungefär. Däckad..

Kram på er!

2008-01-04 @ 11:03:41
Postat av: JSHN

Sicken snygg kille asså!! :D

Har han tjej, har han? har han? har han?

Hohoooo!

*kram kram*

2008-01-13 @ 13:33:03
Postat av: Stuart

Ja det har han!!!

2008-01-13 @ 13:33:36
URL: http://stuarts.blogg.se
Postat av: Tess

JSHN: I don't know, but MAN he's hot!! ;p

Stuart: Ja *suck* det har jag också hört... Hehe ;)

2008-01-13 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0