Copenhagen

Sitter här och tar det lite lugnt och drömmer mig bort till vår semester vi ska på till helgen... En weekend i Köpenhamn är planerat och vi tar tåget ner vid lunch på fredag. Ska bli obeskrivligt skönt!

Dessutom pratade jag med min syster förut och allt är bra, även om blåmärkena hade börjat komma fram :) Men i jämförelse med vad som kunde ha hänt känns det nog mest som ingenting. Dom är på husvagnssemester på Öland och gottar sig i solen där. T.o.m. här är det fint väder har jag hört men jag sitter ju i min lilla bunker så det vet jag ju egentligen ingenting om.. ;p

Ikväll blir det sallad och träning, var hos V.v. igår och fick svart på vitt att jag inte skött mig det senaste. Bra, tror jag, för jag behövde verkligen en uppryckning och nu jäklar!

Nej, nu är det plikten som kallar!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia g

Skönt att de mår bra... och hoppas ni får en trevlig och solig mini semester...

2008-07-23 @ 21:29:05
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0