Helgen - tre dagar senare

Hann ju aldrig med att visa er resten av mina "semester", hade ju faktiskt hela fyra dagar! ;p

Här är ett par kort av Totte och hans guddotter nere i husvagnen i Falkenberg. I lördags var det ju sjukt vackert väder så vi passade på att åka ner och bada och busa lite med tjejerna :)






Sen var ju jag och Thesen ute på kvällen men det har jag tyvärr inga kort från. Konstigt nog, vi som brukar vara så kamerak*ta som man säger, haha... Men dagen efter var både jag och Totte väldigt trötta i ögat och framåt eftermiddagen först orkade vi ta oss ut. Vi gick och hälsade på vännerna Sälarna i Slottsskogen och såg på när dom lunchade. Sedan gick vi till Subways på Linné och *mums* så gott det var!! Dit går vi fler gånger, promise!






Bebis-sälen som simmar här jämte sin mamma var bara fem dagar gammal! Pöööt!



Dom här var bara roliga, dom gick omkring i gåsagång efter varandra, vet inte vad det var för fel på dom... Eller så kanske såna här fåglar gör sånt, vad vet jag? hihi..

Dessutom har vi varit och kollat på en lägenhet idag så snart kan det bli flytt igen gott folk! Mer info kommer om vi får den. Puss!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

men vad är det för ¨fåglar skrattar de ser ju för roliga ut!



vad underbart du verkar ha det med din totte, är väldigt väldigt glad för din skull att ni har funnit varandra <3



kram

2008-07-09 @ 21:22:59
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Sofia g

Husvagnscamping... inte ofta man är på en sån nu för tiden... men de är riktigt mysiga... och när mna är på en så vet man... SEMESTER!



2008-07-10 @ 11:01:50
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

TAJM OUT TAJM OUT, våddå VI-lägenhet? DU o TOTTE?



=D



pussen

2008-07-12 @ 16:01:33
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0