Röda läppar

Haha, ja röda läppar är vad man får av mycket sol och många pussar (som förra inlägget hette).
Helgen i Köpenhamn var nära nog magisk och man var gott  "semesterslö" när man kom tillbaka på jobbet i måndags. Men tyvärr hinner verkligeten ikapp väldigt snabbt och nu är man tillbaka i ekorrhjulet igen ;)

Ikväll blir det till att byta soffor, jag har nämligen lyckats sälja mina soffor till Tottes 2-handshyresgäst så vi ska byta ut sofforna ikväll och kanske flytta in lite andra av hans saker när vi ändå håller på. Så det kan nog bli en slitsam eftermiddag som det ser ut. Varm nog är det också har jag hört, även om jag inte varit utanför dörren sen halv åtta i morses.

här på jobbet är det lite tufft nu, med "högsta chefen" på semester, min chef sjuk och de andra kollegorna också på semester. Så det är lite slit för att hinna med... Som tur är kommer C tillbaka på måndag. Hon ringde härom dagen och jag kände att jag verkligen saknade hennes sällskap här. Man blir ju snudd på lappsjuk av att sitta här alldeles själv, hehe..

Nej, nu ska jag nog sätta mig och skriva ut lite av bloggen så jag kan skicka till min Söta vän som mår lite dåligt.

Kram kram!!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

men vad sött, sådär lite puss-nariga läppar! gullungar ;-)



ska bli spännande med allt vad flytten innebär tycker jag! =D

2008-07-31 @ 09:48:41
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0