Semester

Mmmmmmmmm.... Nu ska jag ha hela TVÅ dagars semester! Kors i taket! ;)
C här på jobbet går på semester på måndag och är borta i fyra veckor så jag bestämde mig för att försöka vila lite innan "anstormningen" om det nu blir någon sådan, eftersom jag då måste ta hand om den själv. Så Nu i morrn och på fredags ska jag bara vara leeedig. Mums!

"Firar" ikväll med att åka med Lisa på en Tupperwaretjosan i Kållered, det ska bli kul. Förhoppningsvis får man med sig en bytta eller två hem :) I vilket fall som helst ska det blir så himla roligt att umgås lite med Lisa på egen hand, det var änna längesen nu. Tiden går ju så fort och jag umgås mest med la familia och Totte nu så.. Sen går väl tiden extra fort när man är kär och lycklig ;) Tur att det finns telefon dock, så jag kan få min Lisa-fix lite då och då annars hade jag väl blivit tokig, haha!

I morrn tänkte jag bara slappa och ha det gött! Det ska ju bli jättefint väder så jag tänkte att man går upp i någolunda tid, käkar lite och tränar, och sen kan man slappa hela dagen, kanske åka och bada, annars bara sola och läsa Camilla Läckbergs Tyskungen som jag började på i förrgår. Läste Olycksfågeln precis innan så det ska blir spännande att få läsa uppföljaren.

Sen på fredag åker jag upp till mamma och pappa (och på tal om det måste jag kolla när äckel-bussarna går, tågen kör ju inte nu) och där ska jag låna bilen och åka och hälsa på min kompis i U-valla. Har inte träffat henne på länge, så det ska bli så jäkla roligt! Fredag kväll åker jag väl hemåt igen, det är ju Bruce Springsteen-konsert som totte ska på.
Lördag blir det kanse en tripp till Falkenberg, om det är fint väder så vi kan bada.

Söndag = matchdag så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Antingen kollar jag in matchen (om nån följer med) eller så tokvilar jag upp mig inför måndagen, hihi...

Visst har jag en bra semesterplan?!?

PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: Thes

Jag kanske kan följa med dig på söndag om du vill?! Vet inte riktigt hur jag ska göra i helgen så vi kan väl höras av men min senaste plan är iaf att stanna hemma söndag o jobba mån-tis o sen åka till uddevalla resten av veckan, skulle ha åkt söndag-tis annars o sen hem för två dagar o sen tillbaka dit igen... vet inte om jag orkar flänga...

men vi kan väl höras som sagt!

pöss på dig

2008-07-02 @ 17:53:39
Postat av: Pappa

Har du kollat tid med buss ända hit eller....? Du kan väl meddela tid. Thes, du kan väl åka med redan på fredag. Vore kul o träffa dej:-) Skoja bara, förstår att du jobbar igen. Kram på er!

2008-07-02 @ 20:26:57
Postat av: Tess

Pappa: Nej, men jag kan kolla bussar nu. Kram kram!



Thes: Totte påminde mig precis om att matchen på lördag var en borta-match, hade jag ju glömt... suck Men vad sägs om att hitta på nåt annat? Kram!

2008-07-02 @ 22:19:18
URL: http://sancti.blogg.se/
Postat av: Sofia g

Låter som en superplan... föresten.. vad kommer namnet sancti ifrån?..betyder det något kanske?

2008-07-02 @ 22:58:37
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/
Postat av: Thes

Lussebullen: Hade jag gärna gjort! men på fredag har kryckan sjukgymnastik. Men jag kan ju faktiskt ta svarta lilla pärlan o åka till EDS eller vargön en dag :) Jobbar ju inte vaaaarje dag :)



Tess:Låter fin-fint. Jag är mol alena from ikväll ända till tisdag eller onsdag. Men åka o bada nånstans eller så? Kan det vara en plan? Lyckades i och för sig göra något jag aldrig gjort förut; bränna mina ögonlock igår. Men solbrillorna på så ska det nog gå bra :)

Puss på dig!! Nu ska jag iväg till jobbet! :)

2008-07-03 @ 07:20:37
Postat av: Petra Bloggar

intensivt hörrö, trodde att du skulle ha

S E M E S T E R



fnissar



puss

2008-07-03 @ 22:12:26
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0