Go team!!

Baseball idag, mina damer och herrar, och det var faktiskt riktigt roligt! Jag är ju totalrudis på reglerna, men man visste i alla fall lite mer när man gick därifrån än när man kom och gör man så varje gång så kanske man lär sig till slut, eller hur?! Göteborg Hajarna spelade i alla fall mot Helsingborg (som dom fick stryk av förra året (0-10)) men idag vann vi, wohoo! 10-9 om jag inte minns fel. Tog vinnarpoängen i sista inningen (eller hur man nu säger) och det var riktigt snyggt gjort. Det jag oroade mig mest för var väl i och för sig inte spelet, utan för att bränna mig, för det blev nästan tre och en halv timma i stekande sol, men det verkar ha gått bra.



Visst är nr 58 himla snygg? ;)



Swingar gör dom med.

Så nu blir tydligen nästa del av det här uppe i Sumpan, men jag vet inte hur och när. Ikväll blir det i alla fall 30-årsfest i Gamlestan, så jag ska nog börja fundera på vad jag ska ha på mig. Jeans känns neutralt och bra, men kanske för varmt? Hua, vilka I-landsproblem man har ibland... ;)

Får avsluta bloggandet idag med ett stor GRATTIS HAJARNA!!

Kommentarer
Postat av: Farsan

Bra att dom vann i värmen. Såg på din blogg att A-L var med ute och käkade. Har du fler bilder på det så skicka dom på min hem mail. Kram Pappa

2008-06-06 @ 20:23:52
Postat av: Petra Bloggar

heeeey shit va ballt! måste få följa med och kika nån gång! :D



tänkt höra om vi ska ses nångång...dvs. om NI vill komma hit å grilla snart! ?



pussi

2008-06-07 @ 11:25:18
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Anonym

konstigt nog går det inte att kommentera på inläggen nedan?

2008-06-07 @ 11:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0