Handyman

Who would have known, jag har fått min egen handyman hemma! :) Började ju för X antal veckor sen att byta mina jättefula handtag i köket. Bytte kanske 3/4 av alla handtag sen orkade jag inte ta dom som satt så högt upp så det projektet blev liksom liggande... Pojkvän noterade precis detta och häromdagen när jag stod och lagade mat tyvkte han att han kunde ta hand om det så VIPS är alla mina handtag bytta! Visst är han bra?!



Idag har jag semester!! (yeahy!!) och har haft en lång sovmorgon, fixat en egen hylla åt Totte (och det var inte det lättaste! Vad mycket prylar jag har!), städat lite och nu tänkte jag åut och springa ett varv. Det var länge sen jag gjorde det, har bara Orbitrekkat mig det senaste så det ska bli skönt att komma ut lite. Var förresten ute och "patrullerade" igår på jobbet. Har ju fått mitt förordnande och för att behålla det måste jag göra lite fälttimmar då och då. Gick med en av våra andra vakter och vi hade riktigt roligt, men OJ vad ont i ryggslutet jag hade när vi kom in igen! Det tar mer på kroppen än vad man tror att gå så långt och sakta som man gör när man är ute och övervakar.

Ikväll blir det i alla fall en lugn kväll, vi ska vara hos Totte och göra en god middag (lax, mmmm...) och dricka lite vin och bara ta det lugnt. Totte har ju inte sett några klassiker (ok, några kanske, men inte många :) så vi ska fortsätta min klassiker-skola genom att se Oceans Eleven ikväll. Vet inte hur många gånger jag sett den filmen alltså men den tål att ses, eller vad säger ni tjejer? Haha... Har i alla fall fått honom att se Titanic nu, han måste varit den sista i Sverige som inte hade sett den filmen.. :)

Nej, nu får jag nog ta mig i kragen och dra på mig tightsen, får väl ut och skrämma småbarnen, mohahahaha!


Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

handyman, mi lajk! :D



och du- HURTBULLE!!!!!!!!!!



har han inte sett oceans eleven??? då har han ju missat något stort, världens bästa film i mitt tycke! älskar den för att den är så "smart"



puss å kram

2008-06-27 @ 13:09:05
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0