Ny kompis!

Yeahy, jag har fått en ny kompis. Eller, ja, det är nog min tvillingsyster som jag blev separerad från vid födseln ;) Jen träffade jag på Jävlaranamma-konserten förra helgen och i fredags var jag på fest hemma hos henne och hennes kille P. Så jäkla sköna människor, kändes precis som att jag var hemma hos "mina egna" kompisar.

Så i fredags var det alltså fest där och jag och Jen upptäckte att vi tycker om i princip samma saker. Vi läser böcker från samma författare, tycker om samma typ av musik...  Hade massa gemensamt alltså, och det roliga är att dom bor typ tio-femton minuters gångväg härifrån bara. Kommer nog bli mycket skoj med dom :)

I vilket fall som helst hade vi skitkul, festade till fyra-tiden på morgonen så man var ju lite trött i ögat på morgonen om man säger så. Men jag pallrade mig upp och åkte till Scrapbooking etc. som är en scrapbookingbutik på Danska Vägen här i Götet. Hittade lite fina papper och så och jag fick verkligen behärska mig, det fanns hur mycket skoj som helst där! Men jag ville ha lite prylar för att kunna göra ett fint kort till syrran, hade köpt ett presentkort på Gilda-skolan åt henne och ville ha nåt fint att lägga det i. Så jag shoppade lite och sen åkte jag hem och slöade en stund innan jag åkte bort till Thesen för Schlagerkväll med henne och mamma Monica. Hur mysigt som helst och vi tyckte nog allihop att det var helt ok att Perelli vann, låten är ju bra.

Idag har jag varit på IKEA och shoppat loss lite, det blev en ny lampa och lite småprylar. Sen träffade jag mamma och pappa och åkte till syrran på födelsedagskalas. Daim-tårta, mmmmmmm!
Och nu när jag kom hem städade jag hela lägenheten, det var verkligen dags :) Trist, men nu är det gjort, och hela disken är diskad så nu är vi redo - äntligen måndag! :p

Kommentarer
Postat av: Stuart

alltid skoj med nya människor!
själv tänkte jag, ska jag kolla på melodifestivalen? så börja jag greja med annat. Vid 01:00 kom jag på hmmm man kanske ska kolla vem som vann! Fy jag är en så kass schlager tittare i år. Det enda jag sett är Björn Gustavssons klippen på youtube

2008-03-17 @ 10:07:43
URL: http://cakebystuart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0