Åhhh...

... skallebank idag! Men gårdagen var värd varenda liten knackning där inne för fy f-n vad roligt vi hade!! Lisa kom till mig i går eftermiddag för att påbörja vår "tjejhelg" med lite shopping. Jag hittade (som vanligt för mycket kläder, men för övrigt också) en ursnygg svart klänning som jag köpte till Lisa i födelsedagspresent. Lade naturligtvis med en klausul om att jag måste få låna den nån gång, hihi..

Jag köpte också tre (!) toppar på Gina Tricot och...ett par skor. Ok, det var det, moving on! ;) Nej, men allvarligt, det var ett par fynd, ett par svarta, inte allför höga kilklacksskor från SthlmDG för endast 300 spänn. Inte illa alltså. I och för sig var det inte tre toppar på Gina, det var två och en klänning. Men klänningen satt inte som den skulle på mig så jag gjorde min egen version. Lookie! Skärpet är också från Gina.



Sen gick vi till krogen Bryggeriet och käkade (det gick snabbast så) innan vi åkte hem och drack vin... och drack vin... och drack vin.. :p Så jag och Lisa kollade lite schlager, drack vin (duh!) och spelade ett slags Sanning och Konsekvens-spel. Så om ni fått några roliga/knasiga sms - jag skyller allt på spelet! Haha!

Sen övertalade Lisa mig att kolla om Christoffer ville komma över (krävdes inte så mycket övertalning om man säger så.. hihi) så han kom och var en riktig good sport och spelade och flummade med oss en god stund. Tror att Lisa fick en ny bästis där, haha... Visst e mina darlings söta?



Sen blev det tjejkväll på riktigt (Totte har match idag) och jag och Lisa gick till Nivå och skakade rumpa tills dom stängde. SÅ jävla lyckad helg så det finns inte! Helt underbart! Så nu tänkte jag bara göra om det nästa helg med Petra, eller vad säger du honey? ;) Jag vet vad du säger...


"Heeellooo, I am Lindsey Lohan!"

*garv*

SKÅL!

image256
(lägg särskilt märke till fågelbajset på mitt balkongräcke...)

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

dnfködghzafhgz
*hostar hostar*
var *faaaaan* har du hittat DEN SNYYGING!!!! *hostar* (satte i halsen)

sa*an i gatan!!!!!!!!
kan man säga Grattis... ehe.... *hahaha*

du var jättefin i klänningen/linnet!
och neeeee jag ska inte lägga märke till fågelbajset *haha*

Klar att vi kör en favori i repris! ska försöka att vara lite nyktrare när vi går UT denna gång, så att jag bli trött i mössan med en gång *fnissar*

Puss å kram

2008-05-26 @ 06:26:59
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Petra

SÅKLART! laddar redan ;-P

2008-05-26 @ 10:03:46
Postat av: Thes

haha, det förklarar en hel del med dvärg smset haha :P
Jätte fint sommarkort och snygg topp tjejen :)
Vi ses snaaaaaaaart!! puss puss

2008-05-26 @ 10:23:43
Postat av: petra bloggar

det blir bra det! ska bli kul å se din kärlek! :D

2008-05-27 @ 09:49:47
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Petra bloggar

men älsklingen, uppdatera nån gång!

2008-05-28 @ 18:25:00
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Stuart

"Sanning och Konsekvens-spel. Så om ni fått några roliga/knasiga sms - jag skyller allt på spelet! Haha!"
- and all becomes clear......

tyckte väl lisa skicka ett jävligt konstigt sms..

2008-05-28 @ 21:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0