Clothes over Bro's

Haha, I think not! Men kunde inte låta bli att visa er klänningen Linda hade på Let's Party. Skulle ju lämna tillbaka dom på måndagen så jag tog några kort för att visa.





Kolla in kristallerna. Swarovski (eller hur det nu stavas) värda över 4000  bara dom!

Och sen två suddisar på min nya underbara från Lindex.

      


Halsbandet på bilden köpte jag från Petra. Kan rekommendera hennes smycken varmt, dom är jättefina!

Idag ska jag och Lisa-vännen ut och göra stan osäker! Can't wait!! Just det ja, man kanske ska pallra sig till systemet och fixa sig en BiB?

PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

ouuh najs deresses! :)
båda satt ju som en smäck!

när får man party-rapport?

hihi!

2008-05-25 @ 07:09:16
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0