Freakin' out

Herregud, hur ska jag kirra det här egentligen? I'm freakin out!! Dansa.. Och inför alla jobbarkompisarna, både gamla och nya.. Hua...

Ok, helgen har i alla fall varit bra. Shopping med bästa vännerna Lisa och Marina och lille Oscar i lördags och grillning med familjen sen på kvällen. Myspys med tv och lite spel och så. Är klar med deklarationen också, och det känns SÅ skönt. Tack mamma och pappa för all hjälp!! Vad gör man utan dom, säg? :D

Idag har jag varit ute och sprungit igen, måste ju träna inför Let's Party och inför Vårruset. Kul bara att ha dansträning HELA tisdagen och sen Vårruset dagen efter. Men det ska nog gå bra :) Ska inte cykla i morrn till jobbet bara, får vila mig i form, haha...

Nej, mer blir det nog inte idag. Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

jotack helgen har varit bra, lugn å skön!
ja just det deklarationen också...den ska va inne i morgon va?

det där med dansen alltså, det kommer att bli TOPPEN! :D gu va kul att få dansa!!!

men du, vad DUKTIG du är som tränar och ligger i, får prestationsångest själv här! *pust*

vafför får aldrig jag fölhja med dig o vännerna å shoppa? *skrapar med foten*

KRAM

2008-05-04 @ 18:02:41
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Anders

Hallå hallå!

Så lyckades man alltså äntligen bli fri från nattstad - man blir glad!

Pappandet går nog helt okej nu, har vant mig av med sådana petitesser som sömn och lugn och ro, så det är inga pix längre. Tyra växer i alla fall, och hennes lungkapacitet med henne, så på den punkten känns det relativt tryggt.

Det är inte utan att man hoppas att man kan få se lite bilder/videoklipp från den där dansuppvisningen, det kan om inte annat komma till pass om det någon gång är någon som bjuder in en på reunion... Har hört att det varit en tre-fyra stycken redan, som man inte blivit bjuden till... ;D

2008-05-05 @ 09:51:50
Postat av: Petra Bloggar

i morran smäller det :D

2008-05-05 @ 18:07:00
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Tess

Anders: No way, reunion utan oss?! Haha, ja, där ser man hur populär man vart *fniss* Äh.

Härligt att höra att Tyra skriker och mår bra :) Hört det ryktas att precis innan man svimmar av trötthet kan det kännas lite som man sover, när man har barn...? Kan du kolla det åt mig och återkomma tack? ;p

Ska försöka ta kort på kändisarna i morrn, men vi får väl se hur det går *darr*

Petra: Hade du nåt förslag på datum för att ha tjejdag/kväll här hos mig? Eller fick jag aldrig iväg den kommentaren? Kommer inte ihåg, blogg strulade igårkväll.

2008-05-05 @ 18:54:30
URL: http://sancti.blogg.se
Postat av: Petra Bloggar

ne nån sån kommentar har jag inte sett, men skit i det :D ska kolla på en bra helg, vet att D jobbar en del helger så jag hör av mig snarast, kan def. inte denna eller nästa för då jobbar han vet jag! så då blir det typ bara en helg kvar nu i maj va?
;-P

2008-05-05 @ 20:27:46
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0