Let's party

Åhhh... *skak skak*

Idag ringde dom från huvudkontoret i Sthlm... Jag ska uppträda på vår jobbfest! Dom hade en "tävling" eller vad man nu ska säga där man kunde nominera sina arbetskamrater eller sig själv för en chans att få dansa med Carin eller Daniel da Silva. Och JAG har blivit nominerad av nån eller några och blev också uttagen! Jösses!!

Blev skitnervös! Vi ska träna hela tisdagen och dom ska även filma oss (för internsite'n antar jag) - so no preassure, eller hur?!? Vet inte hur jag ska kirra det här men på nåt sätt ska det väl gå.

Hua...

Men visst är dom coola i företagets skor? Haha... Syns inte att lila är vår färg va?

image232

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

hahaha! gu va underbart! önskar verkligen att jag fick se dig också! tänk att du alltid "råkar ut" för trevligheter! *puss*

2008-05-02 @ 21:57:45
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Petra Bloggar

klart att det var i götet jag blev lappad *morr*

;-)

2008-05-02 @ 21:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0