Shoes

Ok, om man överser med att spegeln är superdammig (visst är det konstigt att den aldrig ser så dammig ut med blotta ögat?) så kan jag ju visa mina nya pjucks. Dessutom har jag börjat få lite mer mänsklig form på mina ben, och det är jag glad över :) Kanske inget att skryta om än, men I'm getting there, hoppas jag. Är i alla fall nöjd att jag kommer i vännen P's kjol, även om den inte passar helt 100 än.



      

Fick tag i bilderna från DinSko också, men bara i svart. Så samma sko, fast i vitt :)

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

OJ här händer det grejer!! :D
toppensnyggt! puss
har också kikat på de skorna, snygga tycker jag, lite chloé-lookie!

2008-05-01 @ 16:56:12
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0