VårRuset!

Svettig, äcklig men himla glad att jag kom runt min halvmil på ungefär 28 minuter. VårRuset är verkligen en folkfest, men det var trist att Liise inte mådde bra, så att jag fick springa själv i år. Men det var ok, fick ju medalj och allt, haha...



Champion! ;p

Hmm... Får sätta in en snyggare bild på mig för att uppväga...

image238

Just det ja, nån som vill se min danslärare? Han är verkligen superduktig, Tobias. Får hoppas bara att jag inte får oss att se dåliga ut ;)

image240

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

28 minuter var inte illa hörrö! din
träningsnarkoman! :)

sen så har du ju inte världens sämsta danslärare för tillfället heller! herregud!

2008-05-08 @ 22:08:03
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Pappa

Bra gjort!
Hoppas du kan komma med på Adiicifest no: 2 hemma hos oss 13 juni tror jag de va. Anmöl dej till Liise idag.

Kram //Farsan

2008-05-10 @ 17:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0