Glömt adressen..

Höhö, hade nästan glömt adressen till blogginläggssidan, publishme.se . Då är det lite föör länge sen va? ;)
Ska försöka bättra mig.

Födelsedagen har alltså passerat, hade lite kalas för släkten igår. Blåste såpbubblor på balkongen, spelade bilspel med barnen, käkade bullar och hade allmänt väldigt väldigt roligt! :) Måste blogga lite bilder, men det får jag göra i eftermiddag. Just nu längtar jag bara hem SÅÅ mycket, dels till min ängel och dels bara HEM till lägenheten. Har fått ordning på det mesta, "bara" datarummet kvar. Det står hur mycket som helst framför mina garderober så jag har änna svårt att komma in, hehe.. Men en del kanske man kan kirra i kväll. I morrn hade jag bara tänkt träna dock, har ju skaffat träningskort igen, och tänkte ha det över vintern. SÅ roligt att komma igång med step'en och dansen och det igen.
Lajbans!

Bloggar med kort när jag kommer hem (HOPPAS JAG!)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Thes

Welcome back! Åhh så kul! O grattis igen på din stora dag!

Ses snart? Puss puss

2008-10-13 @ 17:55:55
Postat av: Petra Bloggar

men va FAN!!!! jag som har tänkt på din födelsedag HUR LÄNGES SOM HELST!!! ja fram till den 11, så tänkte jag, glöm nu INTE bort att messa imorgon, och vad gör jag! Glömmer sorry jag är så himla klantig!



Grattis efterskott!

Puss

2008-10-14 @ 11:52:19
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0