Confession

Mmm, skulle ju blogga mycket när Totte var borta sa jag va? Mm, bloggat mycket eller? Nää... Men jag har faktiskt en ursäkt. Dålig eller inte - jag lånade Totte min kamera före han åkte. "Ja, men Big deal eller?" tänker ni då, jag har ju en kamera till. Ja, sant, men jag har bara ett minneskort. Tänkte ju inte riktigt på det... Inte så kul att blogga utan bilder!

Dålig ursäkt nummer 2. Ingen inspiration. Trött av jobbet och lite deppig över att vara själv fick mig att få 0 i inspirationskvot.

Dålig ursäkt 3. Förkyld. Fick det i förrgår och är på dåligt humör helt enkelt. 

Men i morrn kommer Totte och då försvinner ju iaf två av tre dåliga ursäkter! Vi får hoppas på bättring. Men nu är det sängen, det blir upp tidigt i morrn som vanligt.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

hehehe! du e rolig du! men jag är ju nyfiken på VS!

han hittade in parfym till mig va? :D

PUSS

2008-09-05 @ 11:04:18
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

modigt va?! :P



men jag trivs inte riktigt i blont eller i mörkt brun, så detta kändes kul! vi måste absolut få till det snart... kanske i slutet av sept elt okt?



berätta vad du har fått hem från staterna nu!!!

2008-09-05 @ 18:22:33
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: ms sofie

Hoppas du får inspirationen tillbaka snart... och sknt att slippa vara ensam... det är verkligen världens tråkigaste..



Kram

2008-09-05 @ 22:18:40
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0