De senaste dagarna...

De senaste dagarna har vi haft lite besök, bl.a. var ju mina kusiner här. Har ju inte lagt upp bilder på det än... Som här nedan, min kusin C och hans fästmö har precis skaffat en söt liten hund de tog med när de var här, det bästa är att den lilla sötnosen heter Buster! Visst är det ett passande namn? Hihi! Och T ser ju helt förskräckt ut ;)



Och här är en bild på Elma när besöken för dagen hade gått hem... Stackarn är HELT utslagen :) Antingen var det all spänning (för att inte tala om alla fina paket!) eller så är det odören från pappas fot som tagit kål på henne, haha!



Igår var det Elmas premiär på Liseberg också! Mamma och pappa kom ner och syrran och L följde med också. Var hur mysigt som helst att promenera runt på Liseberg och åka några turer med L. Vi åkte faktiskt den nya berg-och dalbanan, Rabalder, ihop, jag och Ludde. För det första fick jag total ångest när jag stod i kön för det var så jobbigt att vara ifrån Elma.. Hu. Trodde inte att det skulle kännas SÅ jobbigt, men det är väl nåt man får vänja sig vid bara. Sen var L jätteuppspelt i kön, för han (och morfar) verkligen ÄLSKAR tåg och nu skulle han ju få åka tåg och det var hur spännande som helst! Jag förklarade för honom att det gick riktigt fort och att det skulle killa i magen och att man kanske blev lite rädd, och ville han verkligen åka? Jo då, såklart han ville! L är 3½ och mycket säker på sin sak :)


Jag och Ludde i vagn nr 6.


Så vi kastade oss ut i äventyret och även om han nog inte tyckte att det var så jätteroligt när vi kom över krönet på den där första backen så var han riktigt modig tycker jag. Han blev lite blek det första och sa inte ett ljud på hela färden, men när vi kom av tåget så nog minsann hade han tyckt att det var roligt! Haha, får väl se om jag får med honom på bergbanan nästa gång.


Stolt grabb som klarat av bergbanan!


Och jag fick inte med mig en...


...utan två Lisebergskaniner hem!


Eftersom Rabalder var lite otäck så tog jag, Ludde och "morfar" en svängom i Kaffekopparna istället :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så kul de ser ut!!! Puss

2009-08-13 @ 19:31:47
Postat av: Petra Bloggar

vad mysigt att vara på Liseberg, vi har inte hunnit dit i sommar :-(

2009-08-13 @ 19:33:30
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Jenny

Härliga bilder. Hoppas att allt e bra med er!



kram på er

2009-08-14 @ 04:49:48
URL: http://toffnokk.blogg.se/
Postat av: Harriett



Hallå där på er alla tre!!!!!!

Menar du att Buster är ett bra namn???? Originellt

eller hur ??!!!!?? Han är i alla fall söt. Lilla

Elma var ju bara såååååå söt - helt perfekt!!!

Hoppas hon kan ha armbandet snart när handlederna

har blivit lite vällingtjocka. Ha det så bra alla

tre.



Faster Harriett



2009-08-15 @ 12:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0