Nattamat

Natten före denna var lugn och tyst, även fast Elma ville ha mat klockan 11, 12, 1,3, 5, 7 och 9. Men så länge hon inte SKRIKER så får hon gladeligen mat så ofta hon bara orkar :) Natten till idag var ännu bättre, vi gav henne lite ersättning som sista måltiden på kvällen så hon åt bara två gången nu i natt och inget skrik. Gud vad jag älskar när hon är glad och nöjd bebis!

Kan ju vara tillfälligt men det struntar jag i, vi ska testa och se om den metoden funkar. Nu börar ju T jobba i morrn så då är det bara jag och Lillfisan alldeles själva för första gången. Tur att jag får besök av min kompis M iaf.

Idag har vi varit ute på basebollplanen och sett Hajarna möta Gävle i en spännande match. Vet inte hur dagens andra match går (spelas just nu) men den första vann Göteborg med 12-2! Hejja Hajarna!

Sitter och filar på dopinbjudningskorten precis, vet ju när det blir (25 oktober, så markera i almanackan) men jag ska försöka färdigställa dom så vi får ut dom den här veckan. Så svårt bara,vet inte hur jag vill att de ska se ut. Har gjort ett första utkast, men jag vet inte... Spelar väl inte nån jättestor roll men man vill ju ändå att de blir fina. Jaja, får se om fisrumpan sover ordenligt den här veckan så kanske man kan lyckas bli klar med dom :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Eller hur är det härligt när man märker att man gör något rätt och ens lilla älskling blir nöjd :)



Ersättning är en underbar sak och även om det bara är tillfälligt så är det skönt att veta att hon kan ta flaskan, ifall det kan behövas senare.



Ifall mamma och pappa behöver lite egen tid senare, så är ersättning utmärkt =)



Eller hur är det roligt att pyssla med inbjudningar, men svårt!



Hoppas att du/ni får en lugn kväll!



kram på er

2009-08-23 @ 21:30:38
URL: http://toffnokk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för alla kläder! Jag svävar runt i min lgh och känner mig hot-hot-hot i "din" svarta klänning! =D Tack! Tack! Tack!

2009-08-24 @ 20:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0